Proszę się odprężyć. Pomoc z
problemy z kręgosłupem jest tylko kliknąć .

Fortify ciała z cynku


11.12.09 Posted in Tematy przez admin

Jak wiatry jesieni drodze do oficjalnego rozpoczęcia zimy, wielu z nas szuka sposobów na nasze pompy układu odpornościowego na to, co przewiduje się długo i ciężkim sezonie grypy.

Jeśli chodzi o przebijania te wirusy, chcesz uzyskać wystarczającej ilości cynku. Jej zasadniczą mineralnych znane wzmocnić układ odpornościowy i pomagają zmniejszyć zimno i objawów grypy. W ubiegłym roku naukowcy z University of Florida odkrył, że cynk poprawia działanie organizmu komórki-T, które pomagają zniszczyć wirusy i bakterie (Dz. leukocytów Biologii, 2009, 86 (2): 337 DOI: 10.1189/jlb.1208759)

Inne badania pokazują, cynku jest przydatne w łagodzeniu objawów grypy i zimno, takie jak kaszel, ból gardła, wydzielina śluzu i bóle mięśni. Jak również zwiększenie układ odpornościowy, cynku również leczy rany, windy aktywności enzymów, wspomaga funkcjonowanie tarczycy, i pomaga w produkcji insuliny i przechowywania. Dla kobiet, cynku jest niezbędna w okresie ciąży jego znaczenie dla wzrostu i rozwoju dziecka. Kobiety w ciąży muszą zwiększyć swoje cynkiem co najmniej 3 mg na dobę.

Dla mężczyzn, cynk jest obiecująca w walce z rakiem prostaty, drugi główną przyczyną zgonów na nowotwory w mężczyźni dorosłych. (Opis: Prostate Cancer-How Many Men Get Prostate Cancer? American Cancer Society, www.cancer.org)
Cynk może odgrywać znaczącą rolę na kadm, chemikalia, które są czynnikiem ryzyka dla raka prostaty.

Uzyskanie odpowiedniej ilości

Cynk nie jest zapisany w systemie na bardzo długo, więc musisz uzyskać wystarczającej ilości z diety.

Dobrym źródłem cynku zawierają ostrygi, mięso, kraby, homary i. Można również znaleźć w pieczywie, roślin strączkowych i zbóż. Jednak źródeł pochodzenia roślinnego zawierają fityniany (kwas fitynowy), która wiąże się z cynku. Proces ten może zaburzać zdolność organizmu do pełnego wchłonięcia mineralnych.

Zalecanego dziennego spożycia dla cynku do 19 lat i mężczyźni w górę to 11mg, kobiety 19 lat i jest do 8 mg. Ciąża i laktacja jest 11mg 12mg .* jest odpowiednie pobranie (AI). Źródło: Instytut Medycyny Żywienia Żywności i Zarządu.

Badań wynika, 25% dorosłych powyżej 60 lat są z niedoborem cynku. Jest to zwykle dlatego, że ich starzenia się układu pokarmowego nie są tak wydajne w absorpcji składników odżywczych. Jeśli wpadnie w kategorii wiekowej 60 +, może być konieczne w celu uzupełnienia z tego minerału.

Innej grupy ryzyka wystąpienia wady wegetarian. Mogą oni wymagać, cynku o 50% więcej niż nie-wegetarian.

Aby uzyskać jak najwięcej cynku, jak to możliwe ze źródeł roślinnych, American Association dietetyczna sugeruje Państwo cieszyć fasola, ziarna i nasion w wodzie przez kilka godzin przed gotowaniem. Po kąpieli, niech siedzą do treści formularza kiełkami.

Jak i wegetarian, każdy z jelita grubego, choroby Leśniowskiego-Crohna, cukrzyca i schorzenia wątroby mogą wymagać dodatkowych cynku.

Nigdy nie próbuj "zrób to sam" z dawkowania suplementów cynku. Nadmiernego cynku może rzeczywiście obniżyć układ odpornościowy i spadek poziomu HDL (dobrego) cholesterolu.

Wraz z regularną opiekę kręgarzy, cynk jest jednym z najlepszych sposobów, by wzmocnić swoje ciało od przeziębienia i grypy. Wyników, mogą być sniffle bez zimy!



19 Odzewy wobec "Fortify ciała z cynku"

  1. Coy Mcdonough mówi:

    Jestem bardzo wdzięczny za utrzymanie witryny internetowej na bieżąco i pracy, ludzie wiedzą, to kosztuje pieniądze i ludzie są wdzięczni za cały swój czas i wysiłek, które się w post goji korzyści

  2. Wielki blog, pomocny materiał. Bardzo mi pomógł napisać kilka postów na korzyści zdrowotne zielonej herbaty . Dodano swój artykuł do moich ulubionych.

  3. Jestem pod wrażeniem tego wszystkiego przydatne informacje. Była bardziej niż oczekiwano. Po prostu nie mogę nadążyć z Twoich postów. Tak dużo informacji, aby poczytać o.

  4. Terrific pracy! Jest to rodzaj informacji, które powinny być udostępniane internetu. Wstyd nie dla wyszukiwarek pozycjonowanie tego posta wyżej!

  5. Bardzo ciekawy wpis na blogu I love witryny wykonują niesamowite postów

  6. Alvaro Dobias mówi:

    Badacze odkryli, że jeśli w długim okresie picia słodkich napojów bezalkoholowych, nawet jeśli nie prowadzą do zwiększenia masy ciała, zwiększa ryzyko cukrzycy ludzi.

  7. Dwain Ocejo mówi:

    Cukrzyca jest przewlekłą (całe życie), pod warunkiem że mogą mieć poważne konsekwencje. Jednak, ze starannym do kontroli cukru we krwi, zmiany stylu życia i leki można zarządzać cukrzycy i może uniknąć wielu problemów związanych z chorobą.

  8. Panic Attack mówi:

    post Brilliant! Może to z pewnością pomocy wielu ludzi dowiedzieć się o tej sprawie. Czy chcesz dodać klipy wideo wraz z tymi? Na pewno pomóc. Powód był na miejscu i ze względu na ciebie I być może nie będą musieli szczegółowo każdy drobiazg do moich kumpli. można z łatwością skierować je tutaj.

  9. Strona Nice! Uwielbiam kilka artykułów, które zostały napisane, a zwłaszcza komentarze wysłany pocztą! Będę na pewno odwiedzi ponownie!

  10. queenday mówi:

    Jest pożądane, by wypróbować w praktyce i tak wszystko i tak o to zawsze można znaleźć coś nowego. :)

  11. strumień mówi:

    Jest to moja pierwsza wizyta tutaj, ale wracam, bo bardzo podoba mi się sposób pisania, to jest tak prosty i uczciwy

  12. Witam, masz naprawdę wspaniałe artykuły na swoim blogu. Chciałbym również temat i układ, jak również. Wspaniała robota!

  13. Angelo Ciufo mówi:

    Terrific miejscu, gdzie wpadliście z wiedzą na tym blogu? Im przyjemność Znalazłem to jednak źle się kontroli wkrótce zobaczyć, co masz innych artykułach.

  14. Willena Verni mówi:

    To jest dobry wpis na blogu, zastanawiałem się, czy mogę użyć tego streszczenia na mojej stronie, będę z powrotem link do witryny chociaż. Jeśli jest to problem proszę dać mi znać, a ja biorę go od razu.

  15. Roxann Dancey mówi:

    Jest to niesamowity kawałek piśmie, znalazłem Twój blog człowiek robi badania dla podobnych przedmiotów i przyjechał do tego. JA kulisy dostać się wiele dodatkowych informacji i faktów na ten kawałek na piśmie, więc fajnie było znaleźć ten jeden. I prawdopodobnie będzie w końcu na powrót do zapoznania się z innych postów, że masz inny czas.

  16. Więc nie masz go - kilka składników organicznych, które mogą kierowania przyczyną niedoskonałości skóry, muszą w każdym ugięcia balsam do pielęgnacji skóry lub balsamu.

  17. Teena Berry mówi:

    Wyjątkowych miejscu, gdzie wpadliście z informacji w tym napisać-up? Cieszę się, że znalazłem to jednak źle się kontroli wkrótce zobaczyć, co masz innych artykułach.

  18. Bardzo informacyjny post. Dzięki za poświęcenie czasu, aby podzielić się z nami widok.

  19. Bruce mówi:

    Witam, masz naprawdę wspaniałe artykuły na swoim blogu. Chciałbym również temat i układ, jak również. Wspaniała robota!

Leave a Reply

CAPTCHA Image CAPTCHA Audio
Odświeżania obrazu