Przejdźmy
jesteś na właściwe tory .

Witamina D wykracza daleko poza zdrowie kości


29.04.10 Opublikowany w wątkach przez

Twój kręgarz może powiedzieć, że witamina D odgrywa istotną rolę w tworzeniu zdrowych kości. Nauka znane od dziesięcioleci, że niedobór tej witaminy wiąże się z krzywicę, choroby, która powoduje słabe kości. Dla wieków my przede wszystkim otrzymać witaminę D z narażeniem na promieniowanie ultrafioletowe słońca. Mamy łatwo osiągnąć to od tysięcy lat jako ludzie przeważnie pracowali na zewnątrz. Ale teraz, zwłaszcza w krajach uprzemysłowionych, spędzamy większość naszych dni roboczych wewnątrz pomieszczeń. Naukowcy zdrowotne są zaskoczeni, jak bardzo powszechny niski poziom witaminy D są w całym naszym społeczeństwie. Badania wykazały, że niedobór witaminy D w niektórych północnoamerykańskich grup społecznych jest tak wysoka jak 80%. To wydaje się być większym problemem dla osób z ciemną skórą, co nie jest tak wydajny w produkcji witaminy D od ekspozycji na słońce. Gdzie mieszkasz wpływa również poziom witaminy D. Jeśli mieszkasz w północnej Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie, jesteś bardziej narażone na niedobór jak dłuższe, ciemniejsze zimy w tych dziedzinach ograniczać godzin nasłonecznienia.

Innym czynnikiem, który sprawia, że ​​coraz wystarczających ilości tej skomplikowanej witaminy jest to trudne do uzyskania za pośrednictwem naszej diecie. Naturalne źródła witaminy D są nieliczne, głównie znaleźć w kilku gatunków ryb i wzbogaconych produktów mlecznych.

Zaskakujący Badania

W ostatnich pięciu latach nastąpił stały strumień wiadomości na temat witaminy D i jej szerokich wpływ na zapobieganie chorobom i poprawę przewlekłych problemów zdrowotnych. Według przeglądu witaminy D badań opublikowanych w Archives of Internal Medicine, badani, którzy spożywali suplementy witaminy D miały ogólnie niższe ryzyko zgonu z jakiejkolwiek przyczyny! (1) Ilości witaminy D w recenzja badaniach wynosił od 300 jm (jednostek międzynarodowych) do 2000 jm na dobę ze średnim spożyciem równa 528 jm. Inne badania przyniosły przekonujące dowody na wpływ witaminy D's na raka. Uniwersytet Kalifornii naukowcy odkryli, że spożywanie 1.000 IU witaminy D dziennie ukośniki ryzyka z jelita grubego, raka piersi i jajnika do 50 proc. (2)

W badaniu, które ukazało się w Journal of the National Cancer Institute, badania wykazały, mężczyźni biorący 1500 jm witaminy D każdy dzień miał 17-procentową redukcję wszystkich wystąpień raka. A także pokazał niesamowitą 45-procentową redukcję zgonów z powodu nowotworów przewodu pokarmowego. (3) Jest też dobra wiadomość dla kobiet. American Journal of Clinical Nutrition opublikował raport, który znalazł kobiet po menopauzie, którzy uzyskali 1100 jm witaminy D na dobę odnotowano znaczne zmniejszenie wszystkich rodzajów nowotworów. (4) Inne badania wykazały korzystny wpływ witaminy D's na reumatoidalne zapalenie stawów, stwardnienie rozsiane i cukrzycy typu 1. Dalsze badania należy zrobić, aby ustalić, jak witamina D zapewnia taką kompleksową poprawę w tak wielu dziedzinach zdrowia. Niektórzy naukowcy spekulują, witamina może zapobiec rozmnażaniu się komórek nowotworowych, wzmocnić układ odpornościowy i rozszerzać naczynia krwionośne.

Lepsza Weight Loss?

Ten wszechstronny witaminy mogą również zapewnić dodatkowe wsparcie dla utraty wagi. W badaniu finansowanym przez National Institutes of Health i University of Minnesota, uczestników biorących udział w kalorie ograniczających plan diety zobaczył większą redukcję tkanki tłuszczowej, jak również utraty na wadze więcej w ogóle, kiedy zwiększyły poziom witaminy D.

Ból mięśni i witamina D

Niedobór witaminy D może również odgrywać rolę w bólu mięśni. Pacjenci, którzy cierpią niespecyficzne bóle mięśni stwierdzono również mieć wyjątkowo niski poziom witaminy D, według badań opublikowanych w czasopiśmie Mayo Clinic Proceedings. Inne badania narażony jak często brak jest u dzieci - grupę wiekową, które wcześniej zostały uznane za niskie ryzyko dla tego problemu (5) I Badania opublikowane w kręgosłupie czasopiśmie wykazało, że 83% procent niskich cierpiących na bóle pleców miał również niewystarczające. poziom witaminy D. Gdy ich witaminy D został wzmocniony, prawie wszystkich pacjentów nastąpiła poprawa w zakresie objawów bólowych. (6) Z całego tego materiału imponujące, należy upewnić się, dostajesz dość tej ważnej witaminy. Ilość witaminy D musisz zależy od różnych czynników, takich jak na rasę, wiek i położenie geograficzne. Dlatego najpierw należy przedyskutować suplementacji z kręgarz, aby uzyskać sumę dla Ciebie.

Referencje i źródła: 1. Suplementacja witaminy D i śmiertelność ogólna: metaanaliza badań z randomizacją-mózg,-Archives of Internal Medicine, Vol.. 167 nr 16, 2007. 2. Rola witaminy D w prewencji raka - Journal amerykański Zdrowia Publicznego 252-261, luty 2006, Vol. 96, nr 2. 3. Niski poziom witaminy D związane z większa całkowita zachorowań na raka - American Journal of Clinical Nutrition, Vol. 85, nr 6, 1586/91, 2007. 4. Witamina D i suplementacja wapnia zmniejsza ryzyko zachorowania na raka: wyniki randomizowanego badania - American Journal of Clinical Nutrition, Vol.. 85, nr 6, 1586/91, 2007. 5. Niedobór witaminy D: Co Ból jest - Mayo Clin Proc. 2003, 78:1457-1459. 6. Niedobór witaminy D i przewlekłym bólem krzyża w Arabii Saudyjskiej - kręgosłupa, dnia 15 stycznia 2003 - Volume 28-Issue 2 - pp 177-179.



Pozostaw odpowiedź

CAPTCHA Image
Odśwież obrazek
*
Kategorie
Tłumacz